Меню сайта
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 Форма входа
Наші опитуання
|
Методичне об'єднання початковий класівМетодична робота 11.01.2017 року відбувся педагогічний практикум "Роль учителя і школи у вихованні школярів" за педагогічною спадщиною О.А. Захаренка (організатор практикуму - Сердюк Любов Олексіївна)
11.11.2016 відбувся семінар-нарада для педагогів та практичних психологів загальноосвітніх навчальних закладів: "Як зробити школу інклюзивною?"
Засідання МО класних керівників
08.02.2016р. згідно плану роботи методоб’єднання класних керівників було проведено третє засідання на тему: «Роль класних керівників в організації морально-правового виховання учнівської молоді». Мета засідання - поглиблення знань педагогів про психологічні особливості девіантних проявів учнів, відпрацювання психолого-педагогічних методів і прийомів покрашення взаємин педагога з важковиховуваним учнем, із дитячим колективом, ознайомлення учасників із ефективними шляхами вирішення проблеми щодо морально – правового виховання учнів, проведення пропаганди психологічних знань серед педагогів. На засіданні були присутні всі класні керівники школи. З доповіддю «Про морально-правове виховання учнів у школі» виступила керівник м/о Бойко М.В. Доповідь супроводжувалася мультимедійною презентацією. В обміні досвідом роботи про форми і методи з питань морально-правового виховання виступили класні керівники Моргун М.В. – класний керівник 11 класу, Синільник О.В. – класовод 4 класу та класний керівник 6 класу Гончаренко Н.С. Бібліотекар школи Лісова Л.С. ознайомила присутніх з новими надходженнями бібліотеки з питань морально - правового виховання. Класні керівники мали змогу розглянути питання про роль та моральні якості класного керівника у школі, бо гаслом роботи методичного об єднання стали слова: «Почни з себе!». Тільки навчившись працювати творчо, ми зможемо цього навчити дітей. Практичну частину засідання продовжила Бойко М.В., яка провела тренінгове заняття «Вплив моральних якостей вчителя на виховний процес». Під час тренінгу було застосовано різні форми роботи, які класні керівники зможуть застосувати у своїй роботі під час проведення виховних заходів. Тренінгове заняття дало змогу обговорити незрозумілі моменти, задати питання, сформувати навички поведінки, тобто накопити власний досвід. Шляхом створення учительського проекту та колективної творчої справи члени методичного об єднання з’ясували, яким має бути учитель у сучасній школі, визначили елементи педагогічної майстерності сучасного вчителя. Наприкінці засідання всі присутні обмінялися думками та враженнями щодо розглянутих питань. Висновком роботи стала думка, що найкращий приклад для дитини ‑ вчитель. Мудрий учитель любить свою роботу, добрий ‑ любить дітей. Щасливі ті учні, яких навчають мудрі та добрі вчителі, що поєднують любов до справи з любов'ю до дітей Як завжди засідання метод об’єднання класних керівників пройшло цікаво, активно в затишній, діловій, невимушеній обстановці. Настрій у всіх був чудовий!
ЯКІСНИЙ СКЛАД ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 16 Смілянської міської ради Черкаської області, станом на 01.09.2015
Вища категорія - 5 «Старший вчитель» - 2 І категорія - 5 ІІ категорія - 1 Спеціаліст - 7
Методична рада Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №16 Смілянської міської ради Черкаської області
|
Пошук
Архів записів
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||